En intern christiania side - Joomla! Forum - community, help and support


hej
grundet den politiske situation omkring christiania har jeg knaldet nedenstående side sammen
http://www.christiania-ja.dk

skabelonen er teline fra joomlart
jeg har brugt letterman til "venner af..."
har flyttet den med cloner hvilket ikke var problemfrit
og bruger artio joomsef

selv om jeg synes "meld dig ind" funktionen er indlysende har foreningens potientielle medlemmer voldsomme problemer med @ finde ud af det. nogen som har et godt forslag?

da det er gået stærkt er der en del ting som jeg gerne vil rette (dag og dato på dansk f.eks.) men det komme (måske).
jeg vil elske lidt respons på overskueligheden og funktionaliteten
tak

<-- mod note zimmik: begyndelsesbogstav rettet til stort overskriften -->

jeg har nu kigget siden igennem og synes faktisk rent kode,grafik og overskuelighed(indholdet har jeg ingen mening om :d) så er den sku super cool, nem @ komme igang med og ja dit "member area" skulle måske stå på dansk overksuelighedens skyld.
det eneste der lige stikker mig øjene er joomla egen kontakt formular som efter min mening ikke passe rent stil messig, men det er nok bare mig  :).

ellers godt gået.





Comments