Del naujienų išdėstymo vertikaliai - Joomla! Forum - community, help and support


sveiki, visi joomla fanai ;d
jau nemažai sužinojau ir išmokau tam tikrų suptilybių naudojant joomla, tačiau, nelabai suprantu ką ir kaip reikia redaguoti norint pakeisti standartinio joomla instaliacinio paketo naujienų išdėstymą. aš ištryniau iš svetainės newsflash skiltį ir pasilikau tik news (naujienos). kadangi man prireiks kelių kategirijų skilčiai naujienos, tai jau susikūriau ir jas.  kad išmėginčiau kaip sistema deda ir išdėsto naujienas, vienoje kategorijoje sukūriau keliatą naujų ir nustebau, nes naujienos išsidėsto labai nepatogiai: paskutinioji, t.y naujausia naujiena būna pačiame viršuje, antroji naujiena po ja,, o trečioji prisiplaka iš antrosios naujienos dešinio šono ir  taip sudaro antrąjį vertikalų naujienų stulpelį. viskas atrodo štai taip:
image
gal esate susidūrę su tokia tvs kaip php-fusion arba data lifeengine, tuomet suprasite ką būtent noriu padaryti: man reikia, kad visos naujienos būtų dedamos atitinkamai į pradinį puslapį ir pasirinktą kategoriją, tačiau visos tik vienu vertikaliu stulpeliu iš eilės pagal chronologinę seką. kaip man panaikinti naujienų "lūžimą į antrąjį stulpelį"? gal yra kokių nors paprastų turinio modų ar komponentų? 
viskas ko aš noriu, turėtų atrodyti maždaug štai šitaip:
image
ačiū  ;)

radau! :d
Štai kur atsakymas į mano klausimus: help
taigi, jei kada nors jums taip pat kils panaši problema nepatingėkite info paieškoti angliškuose forumuose 8)





Comments