SMF wrapped bliver væk??? - Joomla! Forum - community, help and support


hej

jeg har på et site installeret joomla med smf bridge og wrapped smf forum.

nu har jeg tilføjet show latest topic modul på forsiden, således @ de 3 nyeste indlæg vises, og har indtastet stien til ssi filen.

når man klikker på nogle af de "nye" topic fra forsiden, åbnes forum et nyt vindue.  :( og ikke wrapped mode.

med latest topic modul installeret på forsiden, kan jeg heller ikke mere se mit wrapped forum. den skriver:
database fejl: table 'torben_vfk.smf_sessions' doesn't exist
fil: /home/torben/public_html/vfk/forum/sources/load.php
linie: 2006

kan man slet ikke have et wrapped forum og så have et modul på forsiden som viser links til nyeste topics. de skal også vises wrapped ???

hilsen
tw

modulerne behøver ikke @ blive weappet ind joomla, det kan man ændre med modul placering fra administrator delen (backend), hvor man æn dre placeringen, der kan den være user1 og op til 9, left og right. og fra backend er det også muligt @ fortælle joomla om modulet skal vises på alle sider.

selve smf der laver man blot et menu punkt på sin menu og så kan den sættes til @ vise smf inde joomla, jeg har dengang jeg kørte med smf ikke oplæevet problemer med det.

jeg håber @ du med disse små tips kan få det til @ virke.





Comments