Wrapper dynamische vertaling - Joomla! Forum - community, help and support


hi there,

i'm new here, perhaps issue somewhere discussed already.
i'm building website in 3 languages , using wrapper. how can change language of wrapper-file?
joomfish couldn't trick here think.
is there global php variable (like 1 in url) can use in wrapper-files/php files?

greetz, rik

dutch
-----------------------------------------
beste,

aangezien ik nieuw ben op dit forum en nog nergens tegen ben gekomen hoe ik mijn 'probleem' kan oplossen, post ik het hier.
het gaat om het volgende:

bij het gebruik van wrappers op een 3-talige website, weet ik niet hoe ik deze wrapper in de andere talen kan zetten.
kan ik gebruik maken van een globale php variabele in deze wrapper file (php)? in de url zie ik namelijk de variable 'lang' voorbij komen waarin 'nl', 'de' of 'en' in staat. url parsen lukt niet me niet, met javascript krijg ik de directe link van de wrapper-file en met de php variabelen de gestripte url, zonder de variablen dus.

andere optie om een andere wrapper te gebruiken voor de engels en de duitse site, maar ook zou ik niet weten hoe dit moet.
iemand een idee? joomfish zal hier geen uitkomst bieden denk ik.

groet, rik

hi there , welcome,

first please post concerns in english, except in specific sub-language forums (including title)

one guy found solution:
http://forum.joomla.org/index.php/topic,144944.0.html

i haven't tested it.





Comments