Kan niet bij enkele onderdelen in de backend - Joomla! Forum - community, help and support


hoi,

na installatie van joomla! 1.0.12 heb ik het volgende probleem. het draait allemaal prima, maar wanneer ik in het admin-deel de site-configuratie, language-configuratie of template-configuratie etc. (om kort te zijn alle opties onder het tabje 'site') wil benaderen, krijg ik een voor het grootste deel witte pagina. ik krijg het bovenste deel van de backend-pagina te zien, met daarin het tekstje 'restricted access', terwijl ik toch echt aangemeld ben als super-administrator.

wat er aan de hand?

controleer of alle bestanden goed op de server staan met joomla diagnostics:
http://www.joomla-addons.org/joomla-diagnostics.html

de missing of altered waarschuwingen zijn hier het belangrijkst om te weten.





Comments