Novi upad ! - Joomla! Forum - community, help and support


ne bih zaista da kvarim ovaj forum ne želim da bilo kome dosađujem.
takođe vas molim da nakon odgovora uklonite ovaj post sa foruma.

evo o čemu se radi:
danas mi je neko hakovao računar u više navrata, zatim oborio operativni sistem... ni iz safe moda nisam mogao da ga podignem.
pre toga su mi razbucali joomla site kad sam krenuo da vracam failove iz bekapa oborili su mi operativni sistem.
definitvno da su prešli svaku granicu pristojnosti. sve zbog toga što se gradonačelnik usudio da javno prozbori protiv beogradizacije pozove druge opštine južne srbije da se udruže u borbi za svoja prava.

- prvo su promenili veličinu fonta, pa su se ponovo malo zekili menjali slike na front page-u, da bi mi na kraju direktno hakovali računar.
meni je kristlano jasno ko stoji iza ovoga ko ima ljude u ovoj zemlji dembeliji da izvede ovako nešto.
zato definitivno odustajem jer protiv njih ne mogu.
bar ne sam, koliko vidim od vas nikakve vajde.

odustajem od svega vraćam se na dobri stari html.
Žao mi je ljudi, ali ne mogu više - predajem se.
hvala u svakom slucaju.
:-\
mlackeas wrote:zato definitivno odustajem jer protiv njih ne mogu.
bar ne sam, koliko vidim od vas nikakve vajde.



da si na vrijeme učio, možda bi od tebe bilo neke vajde.
kad korisnik Želi da mu neko razbuca kompjuter, os, sajt, onda tu ne pomaže ni voda, majko, sa korita ivanova...

neka snaga bude s tobom.
srećan ti dan mladosti.
nikad robom.
s.f - s.n.





Comments