Kan ikke tilføje nyheder på min hjemmeside. - Joomla! Forum - community, help and support


hejsa.

jeg har fået et stort problem på min hjemmeside.
jeg kan ikke tilføje nyheder på min hjemmeside.

når jeg vil tilføje en nyhed så og trykker ind der hvor jeg gør det, både på selve hjemmesiden og under admin siden.
så får jeg en side frem med en nyhed som allerede er skrevet af en anden bruger, hvilket jeg jo ikke skal få.
den side får jeg frem selv om den nyhed brugeren har indsendt allerede er slettet.
i kan se hvad jeg mener på billede her: http://www.azkaban.dk/ikkblank.jpg
som kan se på dette billede, står der allerede noget tekst, plus @ den viser en helt andens brugernavn, hvor de skulle vise mit.

jeg har forsøgt @ slette det også skrive det som jeg gerne vil skrive, og når jeg gør det og trykker på gem, så får jeg denne meddelese her: http://www.azkaban.dk/1fejl.jpg

hvorfor jeg er begyndt @ få dette aner jeg ikke. men problemet er opstået efter jeg installerede komponentet "fabrik" og fulde den guide til @ sætte det op, som en inde var så venlig @ lave. derfor er min tanke @ det er fabrik der har ødelagt et eller andet. jeg har afinstalleret komponentet igen, uden @ det har hjulpet noget.

jeg har dog ikke rodet mysql da jeg ikke gør gøre dette før jeg er sikker på hvad der skal pilles ved.

noge der kan hjælpe mig med @ løse dette problem :)

på forhånd tak.

jeg har lige haft samme problem, men med performs stedet for. jeg afinstallerede performs og min editor og installerede det igen og problemet er forsvundet.





Comments