RPi wifi router - Raspberry Pi Forums


witam, czy posiada ktoś może jakiś dobry poradnik jak zmienić rpi3 na wifi router. wszystkie które znalazłem są bezużyteczne. robiąc wszystko krok po kroku tak na koniec coś nie działa. ostatni poradnik jaki używałem to: http://elinux.org/rpi-wireless-hotspot . na początku używałem wbudowanego wifi, ale po ustawieniu hostapd udhcpd etc. wifi w ogóle nie współpracowało się nie wyświetlało jako urządzenie zaistalowane. zacząłem żuwać ralink rt5572. bez zmian, niby wszystko ustawione tak samo, jak w poradniku dalej nie działa. jako, że zewnętrzny wifi stick, ustawiłem wszystko na wlan1 tak jak się wyświetla w ifconfig.
wifi jest nie widoczne, nie wiem w sumie czy wysyła jakieś sygnały, tak jakby broadcast_ssid bylo wyłączone gdzieś. czy poratuje ktoś ?



raspberrypi



Comments