Ne prikazuju se thumbnailovi u listi galerija (Pony Gallery) - Joomla! Forum - community, help and support


instalirao sam pony gallery sa svim dodacima, mogu da kazem da sve radi fantasticno. radilo je pre neki dan kada su mi se za meni sada iz neobjasnjivih razloga, nestali thumbnailovi iz liste galerija.

sad me muci kako da napravim da se prikazuju, cak sam kategori manageru za svaku kategoriju pojedinacno odredio njen thumbnail, ali dalje se ne prikazuje. dok su se reanije thumbnailovi redovno menjali sada se ne prikazuju ni ovi. moze li neko da mi kaze u cemu je problem?

davno je bilo, jesi jos nesto mijenjao u configuration manager-u?kod mene radi, znam da sam cackanjem ubio nesto da nije dosta toga radilo,(mozda nesto novo od instaliranog je ucinilo svoje da staro ne radi treba da se prokuha) pokusaj sa putem nazad, tj da se sjetis ako si sta mijenjao,pa vrati na pocetne vrijednosti...

mislim da ti nije isto u configuration manager-u u okviru categorije namjesteno,cak mozda da ti nije ....mada je tesko  reci sta je zapravo...
pokusaj sa vracanjem na pocetne vrijednosti galerije,pa opet namjestis ono sto hoces da ti bude prezentovano...jer ako ne ide ovako hoce onako obratno  ???if know mean

znam da nije bilo konkretno rjesenje,ali kontam da ponekad ohrabljenje znaci makar "zeru"

pozdrav uspjeh
d.





Comments