tekst loopt door elkaar na refresh - Joomla! Forum - community, help and support


ik ben nieuw hier
heb eigenlijk 2 problemen.

1. in firefox de layout ok maar als ik het met ie6 bekijk zie ik een slechte layout nogthans het dezelfde site, met ie7 het probleem weg? kan ik iets doen om de layout hetzelfde te krijgen in ie6 of het een microsoft probleem?

2. mijn andere probleem dat als je een pagina refresh doet dan gaat de tekst door elkaar lopen van de verschillende contents?
als je naar mijn test site http://www.photo-zone.biz/joomla gaat dan de kans groot dan deze layout ok maar als je refresh (kan tot 6 keer refreshen pas gebeuren) dan krijg je dit http://www.photo-zone.biz/upload/bug2.jpg te zien? het hersteld zich terug door op refresh (f5) te klikken.

kan er mij iemand mee verder helpen, links naar oplossingen zijn altijd welkom.

waarom doe je dat allemaal met frames?

en de verscchillen tussen ie en ff zijn vrij groot, altijd gedonder.waar het hier aan ligt, ik heb geen idee aangezien je de source en css niet kan bekijken zo denk ik..





Comments