Fireboard/Joomlaboard fejl - Joomla! Forum - community, help and support


efter jeg installeret fireboard kan jeg ikke bruge funktionen (der hvor man kan se en brugers detajler), virkede helt fint før!?

har også afinstalleret det igen men får samme error som før.

(når jeg går ind via joomlaboard)

code: select all

fatal error: cannot redeclare class getforumtab in /home/rumle/public_html/components/com_comprofiler/plugin/user/plug_cbsimpleboardtab/cb.simpleboardtab.php on line 391


(når jeg går ind via hovedsiden usermenuen)

code: select all

fatal error: cannot redeclare class getforumtab in /home/rumle/public_html/components/com_comprofiler/plugin/user/plug_cbfireboardplugin/cb.fireboard.php on line 394


kunne virkelig godt bruge noget hjælp her  ???

edit
har lige fundet ud af man heller ikke kan logge ind!

det er lige meget nu, jeg fandt løsningen.

det var et cbplugin fra fireboard der ikke virkede helt, og det var stadig sat til da jeg havde afinstalleret fireboard

så hvis andre har problemer med fireboard, så kig lige på det cb fireboard plugin en ekstra gang!





Comments