Mainmenu i podmeniji - Joomla! Forum - community, help and support


pozdrav svima!

pratim forum vec duze vreme (oko dva meseca) isto toliko dugo treniram joomlu  :d

ali javljali su se neki problemi koje sam sam resio, nesto uz pomoc opcije search, nesto je sinulo samo od sebe, bogami, nesto bas nece da se resi  ???

trenutni problem su mi podmeniji!

koristim standarnu komponentu mod_mainmenu kada hocu da u njemu napravim podmeni, sve je ok, otvori se na klik, ali pored imena pojavi se slicica sa crvenim x (kao da fali slika). pokusavao sam u opcijama menu image da stavim neku sliku ali nece da reaguje.
to mi se javlja u svim temama. da li je vezano za temu ili se ta slika menja na nekom drugom mestu, mada bi bilo najbolje ako bi mogla da se ukloni

slika u prilogu!

unapred hvala!
do sledeceg pitanja  8)

vjerojatno ti nedostaje neki "indent" file (sličica), koji služi za "uvlačenje" podmeni stavke malo desno od roditeljske stavke. je inače uobičajen problem , većina template-a je napravljena tako da nedostaju ti fajlovi. pronađi negdje file-ove sa nazivom "indent", najčešće ih ima više, npr: indent1, indent2 ... najčešće imaju extenziju png. samo ih kopiraš u /images direktorij tvog template-a , trebalo bi biti ok.
kasnije se možeš poigrati sa različitim sličicama, kako bi dobio najbolji efekt.





Comments