Oprette undermenuer til menupunkterne i "main menu" - Joomla! Forum - community, help and support


flere momba til joomla problemer...

i momba, kunne man når man lavede et menu punkt oprette det under et "parent item" hovedmenuen...

problemet er @ jeg har en masse menu punkter og nogle af dem falder ind under hinanden....

f.eks. har jeg en hovedside der fortæller om støtteforeningen og som undermenu til den kunne jeg godt tænke mig en side med merchandise...


hvordan bærer jeg mig ad med @ gøre dette?

okay, har selv fundet ud af det... jer andre derude der er tvivl så ordnes det selvfølgelig under menu manager...


næste problem er så @ jeg kan guhjælpemig ikke læse skriften når undermenuen popper frem... hvor ændrer jeg dette henne? helst via backend..


klik på kontakt vikings på nedenstående side menuen til venstre, der skulle nu poppe en undermenu frem, men med en helt forkert farve...
http://vikings.pisse-ulovlig.dk/index.p ... e&itemid=1


skal det rettes templaten eller så noget?


edit:-> har fundet en anden løsning på problemet, bruger transmenu med dropdown menu istedet...





Comments